• Kalorie 1903kcal

50-tka po pracy ⛅️

Wtorek, 4 czerwca 2024 · dodano: 04.06.2024 | Komentarze 4

"Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy" tak właśnie dziś gdy z pracy wróciłem to szybko chciałem wyjechać i proste błędy popełniałem: pierwszy bidon zostawiłem w domu ,zamiast Oshee w automacie kupiłem cole i na koniec w Lipniku przydzwoniłem w krawężnik i wróciłem autobusem do domu ,zamieniłem rower i to tylko dla tego że kupiłem nowe koła i nie chciało mi się walczyć z twardymi oponami przy wymianie dętki na zewnątrz a i tak mam w planie w końcu założyć jutro lub w czwartek nowe koła do szosy.MTB wyruszyłem do DDR-ki na Żarowo tam odbijam w kierunku Poczernina przez Lubowo  i Rogowa i jadę leśnymi drogami do Sowna.
Polna droga za Poczerninem
Polna droga za Poczerninem © strus

W Sownie wjeżdżam na dojazd pożarowy 32 którym docieram do Reptowa z wykorzystaniem fragmentu DP 40 a następnie przez Niedźwiedź docieram do Kałęgi i kieruję się przez las do DDR-ki w Motańcu z której odbijam w Kobylance na Jęczydół aby zobaczyć jak tam budowa drogi i DDR-ki która trwa już od września 2022roku.
Nowe drogi w Jęczydole
Nowe drogi w Jęczydole © strus
Z Jęczydółu udałem się brzegiem jeziora Miedwie do Zieleniewa przez Morzyczyn zaliczając promenadę aby wjechać na DDR-kę i dziś nieszczęsny Lipnik wrócić do Stargardu.

Jezioro Miedwie w Zieleniewie

Stargard,Lipnik,
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,DP 32,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,