50-tka przed pracą ☁️

Poniedziałek, 3 czerwca 2024 · dodano: 03.06.2024 | Komentarze 3

Jak to w czerwcu bywa od kilku lat poświęcam się i przed praca zaliczam 50-tkę która będzie się zaliczać do projektu rekreacyjno – sportowego dedykowanego osobom aktywnie spędzającym czas"Aktywne Miasta" więc po prostu jazda po bliskiej okolicy aby zdążyć do pracy na dwunastą.Dodam że to mój rekord wyjazdu :6:51 tak wcześnie nie byłem na rowerze a wracając w Miedwiecku spotkałem Tomasza który rozpoczął swoją "setkę" przynajmniej miał taki plan.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,
Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka przed pracą ☁️
Kategoria REKREACJA, PO PRACY, SOLO

| 20:15 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj Mnie katują aktywnymi miastami na FB i zamiast zachęcić, obrzydzają. Przed praca nigdy, natomiast po pracy mimo 12 godzin poza domem zdarzało mi sie wyjeżdżać na krótki trip.
| 18:40 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Domyślam się , że nie jest łatwo ruszyć na trasę ze świadomością, że po rowerze czekają Cię obowiązki zawodowe. Podziwiam.
| 18:16 poniedziałek, 3 czerwca 2024 | linkuj Ładne stado.