Dąbie w trójkę⛅️

Niedziela, 9 czerwca 2024 · dodano: 09.06.2024 | Komentarze 2

W piątkowy wieczór przy integracji umówiliśmy się na niedzielę na rundkę stu kilometrową ale pogoda nam pokrzyżowała plany bo mieliśmy wyjechać dwie godziny wcześniej ale ze względu na 10 stopni nikomu nie chciało się ciepło ubierać i wyruszyliśmy dwie godziny później zaczynając od DDR-ki do Zieleniewa ,tam odbijamy na Cisewo i kierujemy się na prawobrzeże Szczecina wjeżdżając od strony Niedźwiedzia po zaliczeniu Reptowa.W Zdunowie obieramy kierunek na Dąbie przez Wielgowo gdzie na stacji paliw uzupełniamy napoje i kierujemy się do DDR-ki 20A którą jedziemy do Płoni i po przejechaniu pod DK 10 odbijamy na Zdunowo i wracam do Reptowa przez Niedźwiedź a na koniec pozostał przejazd nową drogą do Morzyczyna i prosto do Stargardu.
Dąbie w trójkę⛅️ © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Reptowo,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,
Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Kijewo,Kijewko,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,