50-tka po pracy ⛅️

Środa, 12 czerwca 2024 · dodano: 12.06.2024 | Komentarze 2

Ledwo dojechałem do oś.Pyrzyckiego a tam zastały mnie drogi zalane świeżo po dużych opadach ale na szczęście po dwóch kilometrach DDR-ka była już sucha ,widocznie to tylko lokalny opad chodź gdy jechałem z Golczewa do Skalina nad jeziorem Miedwie było widać kolejne opady.

"Straszące " chmury © strus
Dotarłem do DDR-ki w Zieleniewie tam zajechałem nad jezioro Miedwie i wróciłem w Morzyczynie na ścieżkę rowerową i zaryzykowałem i po prawie dwóch latach pojechałem rowerem szosowym do Jęczydółu w którym trwa budowa dróg i udało mi się zaliczyć całą wioskę jadąc drogą i DDR-ką na przemian.Następnie przez Bielkowo jadę do Kobylanki i odbijam na Motaniec.

Z Motańca kieruje się bezpośrednio do Reptowa i zaczynam wracać na ścieżkę rowerową w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko aby na koniec zaliczyć Lipnik przed Stargardem i sucho wrócić do domu.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

T
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,