Listopadowe ciepło.

Niedziela, 11 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 0

Gdy wstałem po godzinie 9-tej było 6 stopni,gdy wyruszyłem w trasę o 11 -tej nie spojrzałem na termometr .Jak dojechałem do Kobylanki to mi się bardzo ciepło zrobiło a miałem tylko koszulkę pod kurtką z ciekawości zadzwoniłem do domu i okazało się że jest 12 stopni.Jakbym to wiedział to bym zamiast kurtki wziął bluzę.
Wyruszając o 11-tej myślałem że się natknę na STC ale całej drodze do Glinnej nikogo nie spotkałem dopiero w drodze powrotnej na podjeździe za Kołbaczem pokazał się pierwszy rowerzysta.W związku z ciepłem postanowiłem do kręcić do ok 80 km i w Kobylance ruszyłem na Motaniec a w Lipniku do Grzędzic.Jeszcze w Kobylance spotkałem kolegę z STC i razem jechaliśmy do Lipnika.
Merida Speeder T1 © strus

Trasa: Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół ,Kobylanka, Bielkowo, Nieznań, Kołbacz, Dębina, Stare Czarnowo, Glinna, Stare Czarnowo, Dębina ,Kołbacz, Nieznań, Bielkowo, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź ,Reptowo, Kobylanka, Jęczydół, Morzyczyn, Zieleniewo, Lipnik, Grzędzice, Żarowo ,Stargard.