Zaduszkowa wycieczka.

Piątek, 2 listopada 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 1

Jadąc standardowym szlakiem pomyślałem skoro dziś Zaduszki to zrobię kilka fotek miejsc które rzadko ktoś odwiedza a to dlatego że już ich rodziny na tych ziemiach nie mieszkają.Pierwszą fotkę zrobiłem w lapidarium w Kobylance.
Lapidarium w Kobylance © strus

Po kolejną pojechałem do Motańca.
Lapidarium w Motańcu © strus

Następnie pojechałem do Niedźwiedzia , aż się asfalt skończył a tam mi z lasu wyjechał michuss którego pierwszy raz spotkałem w realu.Razem udaliśmy się przez Reptowo do Cisewa pod Zieleniewo.Tam się roztaliśmy ja udałem się jak postanowiłem na początku do lapidarium w Cisewie.
Lapidarium w Cisewie © strus

Już kiedyś wstawiałem fotkę z tego miejsca ,teraz inną.Z Cisewa powrót do Reptowa i ostanie miejsce które przeoczyłem przez rozmowę z michuss-em.
Lapidarium Sepulkralne w Reptowie © strus

Po tych fotka została mi tylko jazda w dość słoneczny listopadowy dzień.
Trasa:Stargard, Lipnik, Zieleniewo, Morzyczyn, Jęczydół, Kobylanka, Motaniec, Niedźwiedź, Reptowo, Cisewo, Reptowo, Niedźwiedź,Motaniec, Reptowo, Kobylanka, Bielkowo, Jęczydół, Morzyczyn, Zieleniewo ,Lipnik, Grzędzice, Żarowo i runda po Stargardzie.