Poniedziałek, 27 września 2021 · dodano: 27.09.2021 | Komentarze 0

Jeszcze z delikatnym bólem w pachwinie wyruszyłem na osiedle Pyrzyckie aby wjechać na ścieżkę rowerowa i nią na początku do Kluczewa a przed osiedlem Lotnisko odbijam w kierunku Golczewa a następnie jak wczoraj przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie odbijam na Cisewo przez Miedwiecko.Zanim ruszyłem do Reptowa zaliczam "szufladę" do Wilichówka a po drodze w dwóch miejscach zaglądam w las przy drodze gdzie niestety bardzo sucho ale kilka podgrzybków znalazłem.Z Reptowa jadę najkrótszą drogą do Kobylanki gdzie wjeżdżam na DDR-kę którą jadę do Grzędzic a po drodze zahaczam o promenadę nad jeziorem Miedwie i na konie przez Żarowo do Stargardu a poniżej kilka zdjęć.
Żołądź solo
Żołądź solo © strus
Podgrzybek przy pieńku
Podgrzybek przy pieńku © strus

Wrzosy
Wrzosy © strus
Pomost w Morzyczynie
Pomost w Morzyczynie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,