Zdunowo przez Kluczewo i Kołbacz

Niedziela, 26 września 2021 · dodano: 26.09.2021 | Komentarze 2

Po ostatniej pięćdziesiątce w piątek rano zbudziłem się z bólem w pachwinie że odpuściłem sobie dwa dni z rowerem a dziś wyruszyłem na spokojną rundkę i ledwo dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie poczułem znowu ten ból aż do kolana po przedniej części uda ale jechać mogłem jedynie pod wzniesienia nie mogłem prawa nogą mocno pociągnąć.Po zaliczeniu
DDR-ek w Kluczewie gdy dojechałem do Golczewa kieruję się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa aby tam wjechać na DDR-kę którą dojechałem do Bielkowa przez Kobylankę i wjechać na DW 120 żeby dotrzeć do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań.
Wjazd do Kunowa od strony Skalina
Wjazd do Kunowa od strony Skalina © strus

Na sześciokilometrowym odcinku DDR-ki do Śmierdnicy  dziś było tłocznie a gdy z niej wjeżdżałem na DW 119 spotykam prim8 [Jerzy] i udaję się do Płoni a tam od razu odbijam na Sławociesze i po zaliczeniu mini odcinka ścieżki pod torami jestem w Wielgowie i przez Zdunowo jadę do Niedźwiedzia.
Po torami do Wielgowa
Po torami do Wielgowa © strus
Kolory jesieni w Niedźwiedziu
Kolory jesieni w Niedźwiedziu © strus
Do 80 kilometrów jadąc prosto do domu zabraknie więc do Reptowa jadę wydłużoną drogą przez Kałęgę i Motaniec a następnie kieruje się do lapidarium w Cisewie gdzie zawracam i przez dojazd pożarowy i Miedwiecko wracam do Zieleniewa na ściężke rowerową na której leżał jakiś rowerzysta najechany przez samochód skręcający do posesji a przy nim dwóch motocyklistów udzielających mu pierwszej pomocy a karetkę mijałem w Lipniku przez który wróciłem do Stargardu.Ja prawie o dwóch tygodni walczę z błędami w aplikacji Sports Tracker i żadnego efektu a dziś dopiero okazało się że to wina ostatnie aktualizacji jak piszą w komentarzach inni użytkownicy tej apki [aplikacja gubi GPS]

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Sławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.