50-tka po pracy,wietrzna.

Czwartek, 23 września 2021 · dodano: 23.09.2021 | Komentarze 0

We wtorek kurier dowiózł nowe opony dla Trek-a tym razem wybrałem CONTINENTAL Super Sport Plus [700x23] i po pracy jej założyłem ,lekko nie było bo są twarde i ciężko się zakładało a przy jednym kole uszkodziłem dętkę i już nie chciało mi się iść do sklepu a później na rower a wczoraj przeszkodził mi deszcz a dziś mocno wieje ale najważniejsze bez opadów i po raz pierwszy musiałem ubrać bluzę i długie spodnie i jak w poniedziałek dojechałem do Morzyczyna zaczynając od DDR-ki przy Szczecińskiej gdzie odbiłem na Jeczydół aby dojechać do Bielkowa a po drodze zahaczyłem o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Zanim z Bielkowa pojechałem zaliczyłem "szufladę" do Rekowa a następnie przez Motaniec i Niedźwiedż jadę do Reptowa z którego jak zwykle wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko wracam na ścieżkę rowerowa w Zieleniewie a nią już prosto do Stargardu.Mimo że temperatura była taka sama jak ostatnie moje dwie rundy w krótkim stroju to dziś mocny wiatr spowodował że ubrałem się cieplej.
Rekowo - centrum wioski
Rekowo - centrum wioski © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,