Środa, 6 października 2021 · dodano: 06.10.2021 | Komentarze 1

Sześć dni bez roweru to przez prace na drugą zmianę i trzydniowy wypad nad morze z Iwonką gdzie zaliczyliśmy trzy długie spacery które łącznie dały ponad 52 kilometry a połykaliśmy kilometry je w Międzyzdrojach,Świnoujściu,Heringsdorf i Ahlbeck.Z pierwszego dnia nie mam mapki po zapomniałem włączyć apkę ale dystans jest z  krokomierza.

Molo w Heringsdorf
Molo w Heringsdorf © strus
Stawa Młyny – (niem. Mühlenbake)
Stawa Młyny – (niem. Mühlenbake) © strus
Wczoraj odpoczywałem po pracy a to przez zapowiadane opady deszczu które się nie sprawdziły i bym zdążył zaliczyć pięćdziesiątkę do opadów ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije a dziś od razu ruszyłem do DDR-ki w Grzędzicach przez Żarowo a następnie gdy dojechałem do Zieleniewa przez Lipnik odbiłem na MIedwiecko i drogą pożarową dojechałem do Cisewa gdzie zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka.

Gdy wróciłem do Cisewa przez Reptowo pojechałem do Niedźwiedzia a tam po zaliczeniu Kałęgi i Motańca ponownie melduje się w Reptowie i jadę do Kobylanki a następnie wydłużam dojazd do Morzyczyna o Jęczydół i gdy wróciłem na ścieżkę rowerową jadę już prosto do Stargardu.
Kałega - barwy jesieni
Kałega - barwy jesieni © strus
DDR-ka z uszkodzonymi przez samochód słupkami
DDR-ka z uszkodzonymi przez samochód słupkami © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Dp36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,