Czwartek, 7 października 2021 · dodano: 07.10.2021 | Komentarze 3

W październiku osiemnaście stopni na plusie to tylko założyć krótkie "gatki" i ruszyć na szlak od razu po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę a dziś dojechałem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a nią przez Kluczewo do Golczewa a tam na rondzie wjeżdżam na ulicę Metalową która prowadzi do strefy przemysłowej a kończy się na razie po pięciu kilometrach. W przyszłości ma się połączyć z DW 106 i będzie fajna pętelka a dziś zawróciłem i ta samą drogą wróciłem do Golczewa i skierowałem się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa a po drodze odkryłem trzy alpaki w Skalinie.

Koniec ulicy Metalowej
Koniec ulicy Metalowej © strus
Alpaki w Skalinie
Alpaki w Skalinie © strus

W Zieleniewie na moment wjeżdżam na DDR-kę a następnie zaliczam kolejną "szufladę" tym razem do lapidarium w Cisewie przez Miedwiecko a gdy ponownie zawitałem w Zieleniewie na ścieżce rowerowej wróciłem nią przez Lipnik do Stargardu.

"Babie lato" na kierownicy © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,