Piątek, 8 października 2021 · dodano: 08.10.2021 | Komentarze 2

Prawdopodobnie to ostatni wypad w stroju letnim bo nadchodzi  ponoć ochłodzenie więc od razu po pracy wyruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i pojechałem nią do Motańca aby po przejechaniu po raz drugi nad S10 zaliczyć Kałegę i Niedźwiedź a następnie skierować się do Wielgowa przez Zdunowo i ta samą drogą wrócić do Niedźwiedzia z mini pauzą na "jedynkę" a przy okazji zajrzeć do lasu.Z Niedźwiedzia przez Reptowo jadę do Cisewa i drogą pożarową wracam do Zieleniewa aby ponownie zawitać na DDR-ce w Zieleniewie i wrócić do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajecki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy

| 09:31 poniedziałek, 11 października 2021 | linkuj Tylko do czego tu zbierać grzybki, jak się jedzie szosówką?
| 18:32 sobota, 9 października 2021 | linkuj a więc Tobie udało się, podobnie jak nam "upolować'' pięknego grzybka. Twoje uwagi na temat zmiany stroju na jesienny niestety szybko się sprawdziły.