• Kalorie 1930kcal
  • Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Dąbie przez Kołbacz

Niedziela, 19 września 2021 · dodano: 19.09.2021 | Komentarze 5

Przerwa sześciodniowa od roweru z powodu drugiej zmiany w pracy a wczoraj miałem kumulację spraw rodzinnych i wyjazd na prawobrzeże Szczecina a dziś też prawobrzeże do zaliczenia ale tym razem rowerem dla rekreacji a zanim tam dojechałem na początku był dojazd do DDR-ki przy Szczecińskiej a następnie nią do Bielkowa przez Kobylankę a tam wjazd na DW 120 i kilka kilometrów przez Nieznań do Kołbacza aby wjechać na DDR-kę do Śmierdnicy.
Jesień na DDR-ce do Śmierdnicy
Jesień na DDR-ce do Śmierdnicy © strus
Gdy DDR-ka kończy się trzeba wjechać na DW 119 i skierować się do drogi rowerowej 20A za rondem na Trzcinowej i nią  wyjechać po kilku kilometrach w Kijewku i nadal jadąc DDR-ką dojechać do ronda Reagana i odbić na Dąbie po nowej ścieżce rowerowej na Łubinowej na której trzeba uważać na krawężniki [ktoś budując DDR-kę zrobił fuszerkę].

DDR-ka 20A pod A6
DDR-ka 20A pod A6 © strus
Na szlabanie przy ulicy Wiosennej musiałem odczekać a gdy na rondzie wjeżdżam na Goleniowską która była zatłoczona w stronę Szczecina co oznaczało wypadek albo wielki korek na A6. Gdy dojechałem do węzła Dąbie na dwóch pasach w  kierunku Kijewa full aut które poruszały się w żółwim tempie a ja po zdjęciu kieruję się do Wielgowa aby tam odbić na Sławociesze jadąc nowym przejazdem pod torami w Zdunowie gdzie powstał fragment DDR-ki.
Korki na A6 w strone Kijewa
Korki na A6 w stronę Kijewa © strus
Zdunowo- chodnik i DDR-ka pod toremi
Zdunowo- chodnik i DDR-ka pod torami © strus
Na Sławociesze odbiłem w poszukiwaniu kilometrów aby na mecie zobaczyć ósemkę z przodu i gdy dojechałem do Płoni wracam do Zdunowa i wzdłuż szpitala jadę do Niedźwiedzia a tam wydłużam drogę do Reptowa przez Kałegę i Motaniec a następnie udaję się do Cisewa gdzie jadąc dojazdem pożarowym 36 poczułem że dziwnie mi się jedzie jak bym miał krzywe koło a okazało się że mam koniec opony aż nici widać i jest krzywa.
Jadąc DP 36 do Miedwiecka
Jadąc DP 36 do Miedwiecka © strus
Koniec opony :(
Koniec opony :( © strus
Ostatnie kilometry to jazda w stresie aby dojechać do domu bez "laczka"a kilometrów zostało dwanaście czyli dojazd do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko i prosto do Stargardu i trzeba zamawiać nowy zestaw opon tym razem na pewno nie slicki które wystarczyły na 4772 km [73 rundy]

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,
Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.