Na dwa razy

Niedziela, 12 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 4

Sobota w pracy w kiepskich godzinach  od 10.00 do 18.00 więc nie było czasu na rower dziś mimo że wcześnie wstałem jakoś wyjątkowo ochoty na rundkę nie miałem ale zmobilizowała mnie do wyjścia myśl że od jutra druga zmian cały tydzień i raczej wcześnie rano nie będzie mi się chciało zaliczać kilometrów.Ledwo wyjechałem a telefon non stop dzwonił okazało się że to małżonka z wiadomością że chce rowerem jechać na cmentarz do Grzędzic i umówiliśmy się na 13.30 a przy okazji zatrzymania się zrobiłem zdjęcie .
Stargard - Brama Młyńska z początku XV wieku
Stargard - Brama Młyńska z początku XV wieku © strus
Przez Oś.Pyrzyckie docieram do ścieżki rowerowej a nią jadę najpierw na oś.Lotnisko w Kluczewie a następnie udałem się do strefy przemysłowej gdzie zaliczyłem wszystkie dłuższe ulice
i robię zdjęcie pokruszonego drugiego pasa startowego na którym powstanie jakiś zakład produkcyjny wie na po radzieckim lotnisku zostało już tylko kilka hangarów.
Skruszony pas startowy na byłym lotnisku w Kluczewie
Skruszony pas startowy na byłym lotnisku w Kluczewie © strus
Kolejny odcinek trasy to dojazd do ronda w Golczewie i skierowanie się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo w którym w końcu jest już wyremontowana cała  droga,brakuje tylko znaków poziomych.DDR-ką jadę do Kobylanki przez Morzyczyn i kieruje się na Reptowo.

Jadąc z Reptowa do Cisewa za przejazdem kolejowym wyprzedza mnie jakiś biker więc siadam mu na koło i jadę z nim do przejazdu kolejowego w Miedwiecku gdzie on odwraca się i mówi "jedź pierwszy" więc go wyprzedzam i udaję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i jadę do domu po małżonkę. Zmieniam tylko mokrą koszulkę i z Iwonką przez Żarowo jedziemy na cmentarz wiejski w Grzędzicach.
Iwonka w drodze do Grzędzic
Iwonka w drodze do Grzędzic © strus
Gorczyca i ciemne chmury
Gorczyca i ciemne chmury © strus
Ciemne chmury postraszyły małżonkę która po porządkach na cmentarzu chciała od razu wracać do domu bez żadnych dodatkowych kilometrów więc do Stargardu wróciliśmy przez Lipnik.
Nie wiem co dziś się działo z aplikacją co używa do kreślenia mapek bo rysowała same głupoty więc zamieszczam z apki Samsunga - Health

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,