Bliskie okolice ☁️

Niedziela, 21 sierpnia 2022 · dodano: 21.08.2022 | Komentarze 3

Trek nadal w serwisie a ja muszę korzystać uszkodzonego Speeder-a ale  dostałem już ramę do wyboru i mam nadzieje że w nadchodzącym tygodniu może go odbiorę.Zeszyły tydzień praca na drugą zmianę wczoraj ulewny cały dzień jak i dzisiejszy poranek więc gdy wyjeżdżałem po jedenastej dużo czasu nie miałem bo na 14.30 musiałem wstawić się na 75-te urodziny mamy.
Nowa rama dla mojego Treka
Nowa rama dla mojego Treka © strus
Pojechałem jak w ostatnim razem do Żarowa ale tam odbiłem do ścieżki rowerowej w Grzędzicach a nią na początek do Lipnika a następnie przez Zieleniewo i Morzyczyn do Kobylanki.Kontynuuje jazdę DDR-ką do Motańca a dalej przez Kałegę do wyjazdu na Zdunowo gdzie zawracam aby przez Reptowo dojechać do Cisewa.

Reptowo - Nowa droga wzdłuż stacji PKP
Reptowo - Nowa droga wzdłuż stacji PKP © strus
W Cisewie ruszyłem za bikerem bo myślałem że to kolega ale szybko okazało się że nie i zawróciłem aby przez Miedwiecko wrócić na DDR-kę którą a nią przez Lipnik wróciłem do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,
M A P K A :Bliskie okolice ☁️

| 14:54 środa, 24 sierpnia 2022 | linkuj Janusz Trek w serwisie Merida idzie na złom gdy Trek wróci a Viper to złom w którego nie chce już inwestować a mam zamiar kupić Treka MTB ale modele które mnie interesują nie są na razie dostępne w rozmiarze XL.
| 14:30 środa, 24 sierpnia 2022 | linkuj Zdumiewają mnie Twoje kłopoty ze sprzętem, bo wiem, że wiele techncznych usterek sam potrafisz usunąć - gorzej niestety ze mną.
| 16:40 poniedziałek, 22 sierpnia 2022 | linkuj Jazda na uszkodzonym rowerze to ryzyko... Szacun.