50-tka po pracy ☁️⛅️

Środa, 24 sierpnia 2022 · dodano: 24.08.2022 | Komentarze 1

Ostatnio po pracy jechałem w połowie lipca ,wczoraj jakoś nie mogłem się zmobilizować do rundki chyba przez to że nie mam na 100% żadnego sprawnego roweru ale dziś wyruszyłem na spokojne zaliczenie pięćdziesiątki po pracy i tak jak ostanie dwa razy zacząłem od DDR-ki na Żarowo i po zaliczeniu Grzędzic wjechałem na kolejny odcinek ścieżki rowerowej do Zieleniewa gdzie odbiłem na Cisewo przez Miedwiecko a tam zaliczam "szufladę" do Wielichówka a po drodze robię kilka fotek.
Purchawki w drodze do Cisewa
Purchawki w drodze do Cisewa © strus
Wrzosy w drodze do Wielichówka
Wrzosy w drodze do Wielichówka © strus

Żołędzie......
Żołędzie...... © strus
Po zaliczeniu szuflady kieruje się do sklepu w Niedźwiedziu przez Reptowo bo nie zabrałem ze sobą picia i po małym "tankowaniu" zabieram na dalszą drogę drugą butelkę i kieruje się do ścieżki rowerowej w Motańcu przez Kałegę i obieram kierunek na Stargard zaczynając od dojazdu do Kobylanki a następnie zaliczam Morzyczyn,Zieleniewo i Lipnik.
Wiadukt nad S10 w Lipniku
Wiadukt nad S10 w Lipniku © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,