"Wrakiem"po okolicy ☀️

Poniedziałek, 15 sierpnia 2022 · dodano: 15.08.2022 | Komentarze 4

Trek po pracy w czwartek pojechał do serwisu w Szczecinie a ja z małżonką sobotę i niedzielę spędziliśmy na długich spacerach a dziś rano poszedłem przygotować sobie do jazdy Speeder-a którym ostatnio jechałem w kwietniu  a później korzystał z niego syn i się bardzo zdziwiłem w jakim jest stanie ale zaryzykowałem żeby pokręcić się po bliskiej okolicy a wyrazie awarii żeby być blisko domu.Jazdę rozpocząłem od ścieżki rowerowej na Żarowo na której powstaje ronda z drogą jak zarazie  do krzaków .W Żarowie odbijam na Lubowo i przez Rogowo jadę do Poczernina.
Rodno na DDR-ce do Żarowa
Rondo na DDR-ce do Żarowa © strus
Nowa szklarnia w Żarowie
Nowa szklarnia w Żarowie © strus
Z Poczernina kieruję się do drogi na Goleniów i przez Smogolice wracam do Żarowa gdzie odbijam na Grzędzice w których wjeżdżam przy stacji PKP na DDR-kę i jadę nią do Zieleniewa przez Lipnik a tam odbijam na Miedwiecko i zaliczam "szufladę" do Wielichówka gdzie robię zdjęcia dwóch najważniejszych "usterek" w Meridzie i myślę że pójdzie rower na złom jak wróci Trek albo uda mi się kupić rower Treka X-Caliber 8   lub Marlin 8 w rozmiarze XL [czarny].

Merida Speeder - Pęknięta rama
Merida Speeder - Pęknięta rama © strus
Usterka dwa - zajechane kółeczka
Usterka dwa - zajechane kółeczka © strus
Gdy wróciłem do Zieleniewa tym razem droga powrotna była na początek przez Kunowo i Skalin do ronda w Golczewie a am już do Stargardu prosto przez Giżynek.Zdziwiłem się że mimo że tylna przerzutka była zajechana to ani razu nie przepuściła nawet gdy podjeżdżałem ze Smogolic do Żarowa prawie dwa kilometry.
Nad S10 w okolicy Golczewa
Nad S10 w okolicy Golczewa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,
Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.

M A P K A : "Wrakiem"po okolicy ☀️

kamilzeswaja
| 18:00 sobota, 20 sierpnia 2022 | linkuj To się zateguje :P A w Treku zapewne wymienią ramę na nową.
| 17:59 piątek, 19 sierpnia 2022 | linkuj Przyjdzie się czyta takie wiadomości o usterkach. Współczuję i pozdrawiam.
| 06:53 czwartek, 18 sierpnia 2022 | linkuj No cóż mnie pozostaje pogratulować Tobie wysokiej sprawności sportowej jak i odwagi - 60 kilometrów przy takich okolicznościach a mam na myśli temperaturę powietrza i stan techniczny roweru to więcej niż odwaga.
| 13:02 poniedziałek, 15 sierpnia 2022 | linkuj Współczuje Meridy, choć przy pękniętej ramie nie odważyłbym się wyjeżdżać w trasę.