50-tka po pracy...upał ☀️☀️

Piątek, 26 sierpnia 2022 · dodano: 26.08.2022 | Komentarze 4

Dziś dostałem info że rama dotarła do serwisu i w poniedziałek będzie przekładka a dziś po raz kolejny musiałem zaliczyć pięćdziesiątkę "gruzem" zaczynając od dojazdu do Grzędzic przez ścieżkę rowerową na Żarowo a następnie wjeżdżam na DDR-kę przy stacji PKP w Grzędzicach i docieram nią do stacji paliw w Motańcu gzie zawracam i przez Kałęga i Niedźwiedź docieram do miejsca w którym mogę zawrócić i skierować się w drogę powrotną aby uzyskać minimalny dystans 50 km.
Koniec DDR-ki w Motańcu przy BP
Koniec DDR-ki w Motańcu przy BP © strus

Wracam do Niedźwiedzia i kieruję się przez Reptowo do Cisewa a następnie wracam na  ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Miedwiecko aby przez Lipnik wrócić już do Stargardu.
DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika
DDR-ka z Zieleniewa do Lipnika © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy...upał

| 18:39 środa, 31 sierpnia 2022 | linkuj Niestety lato powoli się kończy.
| 19:43 wtorek, 30 sierpnia 2022 | linkuj Upał upałem, ale 6 tys. km zrobione. Brawo, Darku!
| 11:13 niedziela, 28 sierpnia 2022 | linkuj No to czekamy na chrzest nowej ramy :)
| 18:34 piątek, 26 sierpnia 2022 | linkuj A ja Darku naprawdę przejechalem parę kilometrów za Gunicę i Tanowo i stamtąd wróciłem do domu. I stąd ten tytuł. Czekam na dalsze wieści na temat usprawnianaia Twojego roweru.