Zdunowo przez Stare Czarnowo ☀️

Wtorek, 12 września 2023 · dodano: 12.09.2023 | Komentarze 3

To już chyba ostatni taki gorący dzień w tym roku a ja od południa miałem trochę więcej wolnego czasu niż standardowo ale bez planu na trasę więc po drodze wymyślałem kolejne odcinki do przejechania ,na początek dojechałem do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo i odbiłem na nową drogę do Reptowa na której trwały prace wykończeniowe związane z oznakowaniem poziomym i pionowym czego dwa dni temu jeszcze nie było.
Znaki na nowej drodze do Reptowa
Znaki na nowej drodze do Reptowa © strus
Z Reptowa pojechałem na DDR-kę do Kobylanki którą dojechałem do Bielkowa a tam zmieniłem drogę na DW120 i przez Nieznań dotarłem do DDR-ki w Kołbaczu którą można dojechać do Starego Czarnowa ale ja tam pojechałem wydłużoną drogą przez Dębinę i wracam do Kołbacza DW 119 i Dw 120 aby pojechać DDR-ką na prawobrzeże Szczecina do dzielnicy Śmierdnica.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Wracam na DW 119 i lekko wydłużoną drogą docieram do DK 10 i zanim będę wracał zaliczyłem na początek Sławociesze i Wielgowo a następnie w Zdunowie odbijam na drogę do Niedźwiedzia i jadę do Reptowa przez Kałęge i Motaniec a tam przymusowa pauza przez zamknięty szlaban .

"Smerf" w Reptowie © strus
Standardową drogą powrotna jadę do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko a następnie ścieżką rowerową  przez Lipnik do Grzędzic a na koniec po 15,km dziurawej drogi wjeżdżam na DDR-kę w Żarowie a nią już prosto do domu a od jutra znowu druga zmiana tak jak wczoraj.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Śławociesze,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,