Przed deszczem

Niedziela, 18 sierpnia 2019 · dodano: 18.08.2019 | Komentarze 5

Miała być dziś przerwa od roweru przez opady deszczu a po śniadaniu sprawdziłem prognozę i było otwarte okno pogodowe które miało trwać do południa więc miałem czas aby zaliczyć minimalny dystans czyli pięćdziesiąt kilometrów.Ruszyłem do gminy Kobylanka bo tam są w razie opadów miejsca aby się ukryć ,rozpocząłem od DDR-ki do Żarowa na której spotkałem chyba ostatniego bociana i tym razem nie uciekł chodź był oddalony od mnie.
Czyżby ostani bocian w 2019?
Czyżby ostatni bocian w 2019? © strus
Z Żarowa kieruje się do ścieżki rowerowej za przejazdem kolejowym w Grzędzicach z dwoma utrudnieniami bo brak drogi tylko piach i Speeder nie dał rady ,trzeba było iść pieszo 250m i 350m aby dotrzeć do czegoś twardszego i wyjechać na DDR-kę w Lipniku i dojechać do Kobylanki gdzie kieruję się do Reptowa.
Utrudnienia na wjeździe do Grzędzic
Utrudnienia na wjeździe do Grzędzic © strus
Z Reptowa miałem zamiar dojechać do Wielichówka ale szlaban był zamknięty a pociąg był daleko i szkoda czasu mi było więc zawróciłem i dojechałem do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie drugi raz zawróciłem i skierowałem się do DDR-ki w Motańcu przez Kałęgę a w Kobylance odbijam na Bielkowo i przez Jęczydół melduję się na ścieżce rowerowej w Morzycznie gdzie sprawdzam prognozę na dalsze minuty.
Prognozy na kolejne minuty jazdy
Prognozy na kolejne minuty jazdy © strus
Jadę obserwując niebo i w Zieleniewie odbijam na Kunowo tylko do miejsca z dobrym asfaltem gdzie zawracam jak wczoraj i z powrotem melduje się na DDR-ce która jadę do Grzędzic przez Lipnik gdzie znowu muszę zaliczyć piesze odcinki.

Gdy po zaliczeniu Grzędzic wjeżdżam na DDR-kę w Żarowie  w oddali dostrzegłem dużą grupę bikerów ,pomyślałem że to pewnie "Stargard na Rowery" i nie myliłem się .W grupie dostrzegłem Wojtka [Trendix] przywitałem się i wyprzedziłem całą ekipę a gdy wjechałem na ulicę Podleśną czyli 1,7 km od domu zaczął padać deszcz.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,