Wtorek, 20 sierpnia 2019 · dodano: 20.08.2019 | Komentarze 1

Dziś zamiast popołudniowej zmiany robiłem od dziewiątej do siedemnastej a małżonka pracuje do dwudziestej drugiej więc miałem czas na rower po pracy.Temperatura taką jaką lubię najlepiej podczas jazdy rowerem, bez słońca oraz bez wietrznie czego można chcieć więcej no chyba że tylko wolnego czasu.Żadnych nowych tras tylko jazda do gminy Kobylanka aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy.
Dziś bez DDR-ki na Żarowo a od razy jazda do Motańca przez Lipnik i Kobylankę czyli najkrótszą drogą a następnie do końca szosy w Niedźwiedziu aby tam zawrócić i pojechać przez Reptowo i Cisewo do Wielichówka.
Kontrola temperarury
Kontrola temperatury © strus
Droga w Wielichówku
Droga w Wielichówku © strus
Na końcu asfaltu zawracam bo Speeder-em inną drogą nie ma możliwości jazdy bo dwie inne drogi tylko na rower MTB się nadają więc wracam dp Reptowa przez Cisewo i kieruję się do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią wracam do Stargardu na zasłużony późny obiad.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,