Po sto

Sobota, 24 sierpnia 2019 · dodano: 24.08.2019 | Komentarze 4

Wczoraj po pracy pojechałem po pięćdziesiątkę a dziś rano po późnym śniadaniu wyruszyłem żeby zaliczyć setkę jak się nic nie zmieni co to czasu ,miałem cztery godzinny brutto żeby to zrobić no chyba że dostanę telefon i będę musiał szybciej wrócić do domu dlatego trasy dzisiejszej rundy to kręcenie po bliskich okolicach a rozpocząłem od dojazdu do DDR-ki w Kluczewie przez Witkowo Drugie a następnie skierowałem się do strefy przemysłowej przez Oś.Lotnisko.
Ścieżka rowerowa w Kluczewie
Ścieżka rowerowa w Kluczewie © strus
Budowa Lidl Cd Stargard
Budowa Lidl Cd Stargard © strus
Koniec DDR-ki w strefie przemysłowej w Kluczewie
Koniec DDR-ki w strefie przemysłowej w Kluczewie © strus
Jadę do końca DDR-ki która kończy się na resztkach płyty startowej po radzieckiego lotniska gdzie zawracam i przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu i kieruje się do ścieżki rowerowej przy ul.Szczecińskiej i jadę nią do Kobylanki w której odbijam w kierunku Kołbacza przez Bielkowo i Nieznań
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Ceglana gotycka stodoła
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Ceglana gotycka stodoła © strus
Z Kołbacza jadę do Starego Czarnowa przez Dębinę w której uzupełniam napoje na dalszą drogę i wjeżdżam kolejny raz na ścieżkę rowerową prowadzącą do Jezierzyc ale po raz pierwszy cały nowy odcinek jadę Speeder-em.
Barierki na DDR-ce do Jezierzyc
Barierki na DDR-ce do Jezierzyc © strus
Gdy mi się DDR-ka skończyła już szosą jadę do DK 10 w Płoni i zjeżdżam z niej w Motańcu przy stacji paliw a po chwili przejeżdżam na drogą krajową i kieruje się do Reptowa i zaliczam rundkę po gminie Kobylanka jadą do Niedźwiedzia a następnie ponownie do Reptowa pod szlaban PKP przez Kałęgę i Motaniec .

Ozdoba ogrodowa w Reptowie
Ozdoba ogrodowa w Reptowie © strus
Pod szlabanem zawracam i kieruje się do Kobylanki a następnie wydłużoną drogą do DDR-ki w Morzyczynie zaliczyć po drodze Oś.Zielone i Jęczydół.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,DK10,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,