Ponownie po setkę

Niedziela, 25 sierpnia 2019 · dodano: 25.08.2019 | Komentarze 3

Wczoraj po setce zaliczyłem jeszcze Szczecin i późnowieczorny film a dziś po śniadaniu prawie o dziesiątej wyruszyłem na kolejną rundkę,czasu miałem jak wczoraj do 14,15 bo na piętnastą byliśmy umówieni.Teoretycznie miałem czas  na setkę ale nie wiedziałem że dziś tak wieje ,dowiedziałem się dopiero gdy zaliczyłem dojazd do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Giżynek i Golczewo a następnie DDR-ka jadę do Kluczewa i obieram kierunek na Dolice.Gdy opuszczałem ścieżkę rowerową w Witkowie Pierwszym poczułem że nie będzie łatwo jechać po odkrytym terenie pod czołowy wiatr.W oddali dostrzegłem ekipę "szosowców" a ja tak swoim tempem jechałem i w Kolinie dogoniłem ich. Przywitałem się i musiałem towarzystwo opuścić co ich ambicje podrażniło bo usłyszałem komentarz "zobaczymy przed Dolicami" co zabrzmiało że pod górkę nie dam rady a oni mnie łykną lecz panowie zostali 300m za mną gdy w Dolicach wjeżdżałem na drogę objazdu bo remontowany jest odcinek Wojska Polskiego.Gdy opuściłem Dolice za raz zjechałem nad jezioro Pyrzyckie i zobaczyłem masę śmieci i poniszczone pomosty.
Jezioro Pyrzyckie
Jezioro Pyrzyckie © strus

Kontynuuje jazdę po wojewódzkiej 122-ce mijając Moskorzyn i Ukiernicę a przed Lubiatowem na nowej nawierzchni mijam się z kolejną ekipa ze Stargardu jadącą w przeciwnym kierunku i próbuję nieudanie w dwóch sklepach uzupełnić napoje.
Zaproszenie na dożynki do Przelewic
Zaproszenie na dożynki do Przelewic © strus

Zakupów mi się nie udało zrobić ale za kilka kilometrów w Zaborsku już tak chodź ciężko było tam dojechać przed bardzo dziurawą nawierzchnię ale większości po opuszczeniu Dolic takie kiepskie drogi mi towarzyszyły.Puszka na miejscu butelka na ramę i jazda w kierunku Wierzbna przez Stary Przylep i Grędziec. Jechałem Speeder-em dlatego nie zajeżdżałem na jezioro Miedwie tylko na pierwszej krzyżówce obieram kierunek na Obrytę.

W Obrycie wjeżdżam na chwile na DW 106 z której wybieram wydłużoną drogę do Koszewa przez Reńsko i Warnice aby skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie także wydłużoną drogą o Skalin i chodź wcześniej sobie obiecywałem że Speeder-em nie będę jeździł przez Kunowo to dziś to zrobiłem i się pomęczyłem .Na DDR-ce duży ruch ale w stronę jeziora Miedwie aja wracam już do domu.
Droga do Koszewa z Dębicy
Droga do Koszewa z Dębicy © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,
Cieszysław,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Obryta,Reńsko,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Skalin,