WEŁTYŃ (niem.Woltin) Setka w upale.

Sobota, 31 sierpnia 2019 · dodano: 31.08.2019 | Komentarze 2

Wyruszyłem wydłużoną drogą przez Giżynek do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej którą jadę prosto do Kobylanki gdzie odbijam w kierunku DW 119 zaliczając na początku Bielkowo i Kołbacz.Po krótkim pobycie na drodze wojewódzkiej zjeżdżam na Chabowo a następnie obieram kierunek na Gardno zaliczając Babin,Parsów,Drzenin.

Gąski ,gąski do domu .....
Gąski ,gąski do domu ..... © strus
Z Gardna jadę do Wełtynia na zakupy zaliczając nową ścieżkę rowerową na którą nadal jest kiepski wjazd , sądzę że będzie rozbudowana do Gardna tylko nie wiadomo kiedy.Mój ulubiony sklep dziś mnie rozczarował bo brak dostaw od środy spowodował że mogłem wybrać piwo lub wodę tylko więc na więcej musiałem poczekać.
Kiepski wjazd na DDR-kę
Kiepski wjazd na DDR-kę © strus
WEŁTYŃ (niem.Woltin) Tablica pamiątkowa
WEŁTYŃ (niem.Woltin) Tablica pamiątkowa © strus
W Wełtyniu licznik wskazywał prawie 51 km gdy ruszyłem w drogę powrotną zaliczając ponownie Gardno a gdy dojeżdżałem do Żelisławca okazało się że cała wioska jest udekorowana bo dziś tam odbędą się dożynki gminne a zaproszenie było również w Starym Czarnowie do którego dojechałem przez Kartno i Glinną.
Święto Plonów (dożynki gminne)  w Żelisławcu.
Święto Plonów (dożynki gminne) w Żelisławcu. © strus

Będąc w Starym Czarnowie ponownie spojrzałem na licznik i wiedziałem że do setki brakuje trochę kilometrów dlatego do Kołbacza pojechałem przez Dębine i fragment nowej ścieżki rowerowej a następnie tą samą drogą wracam do Kobylanki przez Nieznań i Bielkowo

DDR-ka wracam do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice aby dojechać do ścieżki rowerowej w Żarowie.Dopiero przed kościołem przypomniałem sobie o ostatnich kłopotach aby pokonać Grzędzice.Nie pojechałem objazdem po kamieniach a udało mi się dziś przeprowadzić rower po piaskowej drodze na której skończyli wykopy aby wrócić na w miarę normalną drogę która doprowadziła mnie do DDR-ki którą wracam do Stargardu.
Droga w Grzędzicach
Droga w Grzędzicach © strus

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczym,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,DW 119,
Będgoszcz,Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina,
Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.