Środa, 28 sierpnia 2019 · dodano: 28.08.2019 | Komentarze 0

Zapowiadane burze po godzinie piętnastej czyli 50-tka po pracy możliwa do zrealizowania i tak dziś trochę nie typowo pojechałem zaczynają od DDR-ki na Żarowo i skierowanie się do Poczernina przez Lubowo i Rogowa a tam nawrotka bo nie miałem ochoty męczyć się po bardzo kiepskim odcinku drogi do głównej drogi na Sowno i wracam tą samą drogą do Żarowa.
Selfie w Żarowie
Selfie w Żarowie © strus

Z Żarowa kieruję się do ścieżki rowerowej w Grzędzicach z dużymi utrudnieniami,główny wjazd został zamknięty a objazd to kamienna droga posypana piachem częściowo piachem i dwa odcinki nienadające się do jazdy czyli krótka marszruta.Zaliczyłem jeszcze odcinek po świeżo nałożonej nawierzchni że czuć było od niej jeszcze bijące ciepło że bałem się o opony.
Zakaz ruchu
Zakaz ruchu © strus
Objazd w Grzędzicach
Objazd w Grzędzicach © strus
Gdy za przejazdem kolejowym wjechałem na ścieżkę rowerową to tylko po takiej drodze jechałem na początku do Lipnika a później do końca DDR-ki w Motańcu przy stacji paliw gdzie zawróciłem i wróciłem do domu i zdążyłem przed opadami,oby jutro też się udało.
Stacja paliw w Motańcu
Stacja paliw w Motańcu © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,