Czwartek, 18 listopada 2021 · dodano: 18.11.2021 | Komentarze 2

Początkowo miałem po pracy nie iść na rower bo były zapowiadane opady deszczu ale prognozy się zmieniły i miałem szansę zaliczyć pięćdziesiątkę na sucho więc zaryzykowałem ale do końca się nie udało bo w Morzyczynie gdy byłem na 21 kilometrze dopadł mnie na szczęście delikatny deszczyk a dojechałem tam zaczynając od dojazdu do DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a dalej do Kluczewa  gdzie obrałem kierunek na Zieleniewo przez Golczewo i Skalin.Długo nie padało bo gdy dojechałem do Kobylanki dalszy fragment ścieżki rowerowej był już suchy a następnie przez Motaniec i Kałęgę docieram do Niedźwiedzia.

Z Niedźwiedzia Przez Reptowo i Cisewo jadę do Miedwiecka a na koniec wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie która była świeżo po deszczu i  przez Lipnik wracam do Stargardu.
Suchy wróciłem do domu ale przy rowerze jest trochę sprzątania.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,