• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Wtorek, 16 listopada 2021 · dodano: 16.11.2021 | Komentarze 1

Dzisiejszy dzień jakiś wilgotny i bardzo szary a na szczęście bez opadów i z suchymi drogami więc od razu po pracy przez osiedle Pyrzyckie dojechałem do ścieżki rowerowej którą przez Kluczewo i wzdłuż Bridgestone dojechałem do Golczewa i odbiłem do strefy przemysłowej do końca DDR-ki przy ulicy Metalowej i kolejnym nowym odcinkiem drogi dojechałem do osiedla Lotnisko i ponownie skierowałem się do Golczewa.
Cukrownia Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Lotnisko Kluczewo, schrono-hangary
Lotnisko Kluczewo, schrono-hangary © strus
Z Golczewa przez Sklain i Kunowo docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią przez Morzyczyn wylądowałem w Kobylance gdzie zawracam i ta sama droga wracam i kontynuuję jazdę DDR-ką do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice a na koniec przez Żarowo wracam do Stargardu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A :50-tka po pracy.