• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Poniedziałek, 15 listopada 2021 · dodano: 15.11.2021 | Komentarze 1

Ostatnie wolne cztery dni spędziłem nad morzem tym razem główną siedzibą był Kołobrzeg a przy okazji odwiedziliśmy Dżwirzyno i Ustronie Morskie a wcześniej miałem drugą zmianę a dziś po ośmiu dniach rower po pracy .Kołobrzeg był OK dużo ludzi a w dwóch pozostałych stracony czas ,wszystko pozamykane nawet nie udało nam się wypić kawy nie mówiąc o obiedzie ,nawet Żabki były zamknięte po prostu typowo letnie miejscowości.W Ustroniu były otwarte dwa lokale a ludzi razy trzy pojemności lokalów.Pogoda dopisało nie wiało chodź brakowało słońca ale i tak 50 km zaliczyliśmy spacerując a przy okazji wpadły dwa dziwne rowery.
Trzyosobowy rower w Ustroniu Morskim
Trzyosobowy rower w Ustroniu Morskim © strus
Drewniany rower w Kołobrzegu
Drewniany rower w Kołobrzegu © strus

W końcu po pracy nie padało i ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i nią pojechałem do końca czyli do stacji paliw w Motańcu a następnie przez  Niedźwiedź i Zdunowo dojechałem do Wielgowo zaliczając fragment nowej DDR-ki i wzdłuż szpitala wracam DP 45 na drogę do Niedźwiedzia.
Nowa DDR-ka w Zdunowie
Nowa DDR-ka w Zdunowie © strus
Dp 45 w Zdunowie
DP 45 w Zdunowie © strus
Gdy już wróciłem do Niedźwiedzia jadę przez Reptowo do Cisewa aby wydłużona drogą przez Miedwiecko wrócić na ścieżkę rowerową w Zieleniewie  którą wracam do Stargardu.Dziś był pierwszy raz tej jesieni kiedy trzeba było przeprosić zimową odzież rowerową łącznie z obuwiem chodź żałowałem że nie założyłem letnich butów z ochraniaczami.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,