• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Terenowo, wzdłuż S3 plus z Iwonką

Sobota, 6 listopada 2021 · dodano: 06.11.2021 | Komentarze 5

Pech co do pogody nadal nie odpuszcza gdy mam pierwszą zmianę to pada deszcz chodź wczoraj po pracy można było wyskoczyć na rundę ale nie miałem siły a jeszcze zakupy i musiałem po króliki skoczyć bo syn wyjeżdżał na derby Mediolanu a przy siadaniu małżonka poinformowała że też chce na małe kółeczko więc ruszyłem do DDR-ki na Żarowo a następnie w kierunku DW 142 za Sownem najkrótszą drogą przez Smogolice.
DDR-ka do Żarowa w kolorach jesiennych
DDR-ka do Żarowa w kolorach jesiennych © strus

Gdy pojawiłem się na DW 142 od razu z niej zrezygnowałem jak zobaczyłem ilość aut ciężarowych na niej i postanowiłem że do węzła Rzęśnica dojadę z innej strony ,na początku do Strumian a dalej do Klinisk Małych gdzie kusiła mnie nowa przeprawa nad S3 ale odbiłem w prawo i wzdłuż S3 pojechałem pod Goleniów do wiaduktu który okazał się przeprawo dla zwierząt więc na oponkach 23 mm nie było szans przejechać na drugą stronę więc wróciłem tą samą drogą do Klinisk a następnie zajechałem do leśniczówki Pucko sprawdzić czy nie przybyło nowych grzybów lub innych atrakcji.
Kładka nad S3 w Kliniskach
Kładka nad S3 w Kliniskach © strus
Kładka nad S3 dla zwierząt
Kładka nad S3 dla zwierząt © strus
Trek z prawdziwkami
Trek z prawdziwkami © strus

Pora ruszać dalej i tak mijam kolejną przeprawę nad S3 i jadę do starego węzła Rzęśnica gdzie czeka na mnie niespodzianka bo kończy się droga inaczej niż byłem tam ostatnim razem i musiałem zejść z roweru bo po piachu Trek nie dawał rady i musiałem przebiec na raty przez cztery pasy DW 142 aby dostać się na leśną drogę po stronie Wielgowa i po męczyć się po kolejny dziurach aż do Bryczkowskiego.
Węzęł Rzęśnica
Węzeł Rzęśnica © strus
Koniec drogi w okolicy DW 142
Koniec drogi w okolicy DW 142 © strus
Gdy po 46 km wjechałem do Wielgowa to od razy lepiej się jechało,nie wiem co mnie skusiło a wybór tak kiepskiej trasy zabierając szosę zamiast górala ,nigdy więcej .....
Dojeżdżam do Zdunowa i jadę do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko do Zieleniewa a  po drodze pokonuję tymczasową kładkę na torami dla pieszych bo przejazd dla aut jest zamknięty.
Zamkniety przejazd w Miedwiecku
Zamknięty przejazd w Miedwiecku © strus
W Zieleniewie wjeżdżam na DDR-kę którą wracam do Stargardu przez Lipnik i zabieram małżonkę na mini rundkę.Jedziemy na cmentarz wiejski w Grzędzicach przez Lipnik a wracamy przez Żarowo,taka mała runka z Iwonką.
Na cmentarzu wiejskim
Na cmentarzu wiejskim © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Pucice,Rurka,Pucice,Kliniska Małe,Pucko,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Dp36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Terenowo wzdłuż S3 plus z Iwonką

| 16:37 poniedziałek, 15 listopada 2021 | linkuj Zgadza się Marku
| 21:05 poniedziałek, 8 listopada 2021 | linkuj Derby mediolanu to Inter - Milan w pilce nożnej
| 18:49 niedziela, 7 listopada 2021 | linkuj Syn wybiera się na derby Mediolanu - jak należy to rozumieć ?. Darku podziwiam Ciebie za znakomity dystans i serię ciekawych zdjęć. Twój rower też prezentuje się świetnie. Przy okazji brawa dla Iwonki, bo nie każdy ma małżonkę, która chce dotrzymywać towarzystwa swemu wybranemu mając świadomość, że Ten tak często preferuje długie wycieczki.
| 17:30 niedziela, 7 listopada 2021 | linkuj Sporo kilometrów Ci wyszło ładne grzybki ;)
| 14:55 niedziela, 7 listopada 2021 | linkuj Gratki za 8 k, Dużo kilometrów na raz jak na porę roku.. Te grzybki są naprawdę świetne..