Przed cmentarzem.

Poniedziałek, 1 listopada 2021 · dodano: 01.11.2021 | Komentarze 3

Po nieprzespanej nocy z powodu gościa z Hamburga po śniadaniu udało mi się wyskoczyć aby zaliczyć pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Kluczewie do której dotarłem przez oś.Pyrzyckie i Witkowo Drugie.Tym razem pominąłem strefę przemysłową a skierowałem się do Golczewa aby zjechać z DDR-ki i udać się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo.Dziś nieco chłodniej niż wczoraj ale dopóki nie dojechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie to nie widziałem żadnego rowerzysty a jadąc po odkrytym terenie wiaterek hulał a moja stara kurtka już nie dawała sobie z nim rady to lepiej mi się jechało wczoraj w bluzie Quest-a.
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Morzyczyn - jesień nad jeziorem Miedwie
Morzyczyn - jesień nad jeziorem Miedwie © strus

Po zaliczeniu promenady na której było bardzo dużo ludzi spacerujących wracam na ścieżkę rowerową i przez Morzyczyn i Kobylankę docieram do Motańca a tam wybieram najkrótszą drogę do Reptowa na następnie jadę do lapidarium w Cisewie a z tamtą wracam na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecką a nią prosto do domu.

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,
Dp36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Przed cmentarzem

| 10:59 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Piękne kadry jesienne, ale rzeczywiście już coraz chłodniej i trzeba cieplej się ubierać.
| 17:03 poniedziałek, 1 listopada 2021 | linkuj Pierwsze zdjęcie nie wiem czy celowo, czy też nie, na wprost fotoradaru :)
Wiem co to nieprzespana noc, dlatego gratki za mobilizację..
| 16:47 poniedziałek, 1 listopada 2021 | linkuj Ładnie zmobilizowałeś się mimo naturalnych przeszkód a mam na myśli nieprzespaną noc. Z przyjemnością oglądam zdjęcia z Twoich wycieczek.