• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

"Serce Puszczy" ❤ - Bukowa

Niedziela, 31 października 2021 · dodano: 31.10.2021 | Komentarze 2

Znowu sześć dni bez roweru przez pracę a sobota dużo spraw do załatwienia i to  wszystko gdy była super słoneczna pogoda a gdy miałem w październiku pierwsze zmiany to padał deszcz przez co udało mi się wyskoczyć zaledwie dziesięć razy a dziś możliwe że to ostatni taki ciepły dzień w tym roku więc postanowiłem zaliczyć setkę ale nie miałem żadnego planu na trasę.Początkowo skierowałem się do Kluczewa na DW106 w kierunku Pyrzyc ale ilość aut na drodze odebrała mi  chęć jazdy tą drogą więc przez strefę przemysłową dojechałem do Golczewa a następnie skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią dojechałem do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a tam wjechałem na DW 120 która doprowadziła mnie do DDR-ki w Kołbaczu aby dojechać do Starego Czarnowa a po drodze jakoś brak rowerzystów ,dopiero przez Czarnowem mijałem się z grupką.
DDR-ka do Starego Czarnowa
DDR-ka do Starego Czarnowa © strus
Jadąc do Czarnowa pomyślałem że zaliczę Puszczę Bukowo do której kiedyś często jeździłem a w tym roku jeszcze tam nie byłem i tam opuszczam drogę na Gryfino i zanurzam się na 14 kilometrów w puszczy zaczynając od kiepskiej drogi do Dobropola Gryfińskiego a a nim wjeżdżam na Drogę Kołowską  i przez Kołówko i Kołowo docieram do głazu "Serce Puszczy"
Wjazd do Puszczy Bukowej
Wjazd do Puszczy Bukowej © strus

RTCN Szczecin Kołowo
RTCN Szczecin Kołowo © strus
Głaz
Głaz "Serce Puszczy" © strus
Z Kołowa nigdy jeszcze nie zjeżdżałem do Klęskowa na oponka 23 mm po drodze szutrowej jaką jest Droga Górska ale zaryzykowałem i ostrożnie ze względu na kamienie udało mi się bez kapcia zawitać na ulicy Chłopskiej którą dojechałem do DDR-ki przy rondzie Reagana.
Droga Górska do Klęskowa
Droga Górska do Klęskowa © strus
Głaz - Drogowskaz
Głaz - Drogowskaz © strus
Przez Majowe i Dąbie jadę do Wielgowa a po drodze zaliczam dwa dłuższe postoje na przejazdach kolejowych w Dąbiu i wjeżdżam w Zdunowie na drogę do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą do Reptowa jadę przez Kałęge i Motaniec i wybieram znowu wydłużoną drogę aby zaliczyć setkę to trochę mi zabraknie więc gdy dotarłem do Cisewa zaliczam "szufladę" do Wielichówka a następnie przez Miedwiecko wracam na DDR-ę w Zieleniewie i okazało się że jeszcze zabraknie jednego kilometra więc w Lipniku podjechałem zobaczyć jak tam z remontem drogi a później prosto do domu.
DDR-ka na Łubinowej w Szczecinie
DDR-ka na Łubinowej w Szczecinie © strus
W Lipniku niestety droga z płyt
W Lipniku niestety droga z płyt © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,
Dobropole Gryfińskie,Droga Kołowska,Kołówko,Kołowo,Droga Górska,Klęskowo,Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,
Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.