• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Słoneczna niedziela .

Niedziela, 24 października 2021 · dodano: 24.10.2021 | Komentarze 4

Pól nocy dokuczał mi ból pleców ze nie mogłem sobie znaleźć wygodnej pozycji do snu ale jak już usnąłem to pospałem prawie do dziesiątej a później śniadanie wpis z wczorajszej wycieczki i prawie w południe wyruszyłem przez osiedle Pyrzyckie do Witkowa Drugiego a po drodze leżały dwa króliki którym nie udało się przedostać na drugą stronę ulicy i były podobne bardzo do syna "kici" która od dwóch tygodni ma brata znajdę na śmietniku o imieniu "Bruno" ,nie mam pojęcia jak można zostawić na pastwę takiego słodziaka.

"Kicia" pilnuje roweru © strus
Znajda
Znajda "Bruno" © strus
Zaliczam dwa Witkowa i gdy jestem na jedenastym kilometrze w końcu pod kołami lepszy asfalt aż do momentu kiedy opuszczę jezioro Pyrzyckie za Dolicami a dojechałem tam przez Kolin i Morzyce aby zawitać w Dolicach na drodze wojewódzkiej 122 którą jadę przez Ukiernicę a chwilę przed nią dołączają do mnie dwaj bikerzy i razem jedziemy do Lubiatowa bo panowie skierowali się na Pyrzyce a ja obrałem kierunek na Obrytę przez Zaborsko i Stary Przylep.

Jezioro Pyrzyckie
Jezioro Pyrzyckie © strus
ZABORSKO (niem.Sabes)Kościół filialny p.w. św. Jana z 1721 r.
ZABORSKO (niem.Sabes)Kościół filialny p.w. św. Jana z 1721 r. © strus
Przecinam w Obrycie DW 106 i jadę wydłużoną drogą do Warnic przez Reńsko a następnie pierwszy raz w tym roku jadę odcinkiem do Koszewa przez Dębice i po zaliczeniu Koszewka wjeżdżam na szlak często zaliczany po pracy w Wierzchlądzie gdzie przez Kunowo jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i tym razem od razu wracam do Stargardu i niestety kolejne pięć dni bez roweru przez prace na dwunastą a ostatni nie daje rady wstać aby coś zaliczyć przed pracą.
W drodze do Koszewa
W drodze do Koszewa © strus
KOSZEWKO (niem.Klein Küssow) Zabytkowy pałac neorenesansowy z XIX w., przebudowany w 1922 r. © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Zaborsko,Cieszysław,Stary Przylep,Obryta,Reńsko,