• Kalorie 2070kcal

Terenowo z małżonką

Sobota, 23 października 2021 · dodano: 24.10.2021 | Komentarze 2

Dwa dni w domu po pracy przez opady deszczu ,nadal mocny wiatr chodź nie taki jak w czwartek i piątek a moja małżonka oświadczyła w piątek wieczorem że w sobotę ma zamiar ze mną pojechać na leśne ścieżki i pozbierać trochę grzybków tylko żeby było bliżej do zbierania niż ostatnim razem.Pierwszy raz ubrałem tej jesieni kurtkę bo nadal jak wcześniej wspomniałem wiał zimny wiatr i dojechaliśmy do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią do Zieleniewa przez Lipnik i odbijam w stronę lasów przez Miedwiecko do dojazdu pożarowego 36.
Na DDR-ce w Zieleniewie
Na DDR-ce w Zieleniewie © strus
Z asfaltowego dojazdu przeskakujemy na dojazd pożarowy 38 którym jedziemy do Cisewa a dalej do Wielichówka i po drodze w kilku miejscach zatrzymujemy się na poszukiwanie grzybków,mało było zdrowych większość robaczywa albo "kapcie" a najważniejszy spacer po lesie.
Małżonka i grzybki na DP38
Małżonka i grzybki na DP38 © strus
Podgrzybek w okolicy Cisewa
Podgrzybek w okolicy Cisewa © strus
Wielichówko - borówki
Wielichówko - borówki © strus
Za Wielichówkiem na leśnej krzyżówce zapytałem małżonki która trasą chce wracać i o dziwo jej nielubianą przez Sowno a nie przez Reptowo więc jedziemy do DP40 a następnie przeskakujemy na DP32 która doprowadziła nas do Sowna gdzie wjeżdżamy na asfalcik i pomykamy nim w stronę Smogolic ale wybieramy przed ta wioska wydłużona drogę i skręcamy do Poczernina.
Podgrzybki przy DP40
Podgrzybki przy DP40 © strus
DP 40 w słońcu i małżonka
DP 40 w słońcu i małżonka © strus
Gdy opuściliśmy Sowno i wjechaliśmy w las w kierunku  Poczernina  odpaliliśmy oświetlenia dla zwiększenia bezpieczeństwa a po zaliczeniu Rogowa gdy dojechaliśmy do Lubowo to już sobie nie wyobrażałem dalszej jazdy gdybyśmy nie mieli oświetlenia jakość szybko robiło się ciemno ale dzięki temu mogliśmy przetestować nowe oświetlenie które kupiłem w zeszłym roku.
Ktoś zjechał z drogi
Ktoś zjechał z drogi © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,DP38,Cisewo,Wielichówko,Dp40,DP32,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.