Środa, 20 października 2021 · dodano: 20.10.2021 | Komentarze 3

Jak na koniec października plus osiemnaście stopni to super warunki do jazdy rowerem mimo że wiało mocniej niż wczoraj znowu po pracy od razu wyjechałem bo zapowiadano opady deszczu około piętnastej że darowałem sobie wypad do lasu na który bym potrzebował więcej czasu a tak rundkę zaliczyłem i nie zmokłem a na początku do DDR-ki w Lipniku dojechałem przez Żarowo i Grzędzice a nią do wiaduktu nad S10 w Motańcu przez Zieleniewo ,Morzyczyn i Kobylankę.
Kolory jesieni wzdłuż DDR-ki do Motańca
Kolory jesieni wzdłuż DDR-ki do Motańca © strus

Po pokonaniu wiaduktu nad S10 można powiedzieć że zaliczam "szufladę" do końca Niedźwiedzia i z powrotem a następnie wjeżdżam do Reptowa i kieruje się do Cisewa w którym zaliczam kolejną "szufladę" do Wielichówka a następnie wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Miedwiecko i przez Lipnik wracam do Stargardu.
Mały podgrzybek we mchu
Mały podgrzybek we mchu © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,