50-tka po pracy z plusem.

Wtorek, 19 października 2021 · dodano: 19.10.2021 | Komentarze 2

Wczoraj przez opady deszczu po pracy siedziałem w domu a dziś od razu po pracy obrobiłem się bardzo szybko i ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią pojechałem do Morzyczyna przez Lipnik i Zieleniewo zaliczając promenadę na d jeziorem Miedwie a następnie odbiłem w kierunku Bielkowa przez Jeczydół i wjechałem na DW 120 którą przez Nieznań dojechałem do ścieżki rowerowej w Kołbaczu.
Kolory jesieni nad jeziorem Miedwie
Kolory jesieni nad jeziorem Miedwie © strus

6 kilometrów DDR-ki do Śmierdnicy a później kolejne kilometry na DW 119 aby dojechać do DK 10 i po zaliczeniu fragmentu tej drogi odbijam na Zdunowo aby wjechać w las i zameldować się w Niedźwiedziu a następnie przez Reptowo i Cisewo jadę  wydłużoną drogą do ściężki rowerowej w Zieleniewie która już dziś jechałem i tym samym odcinkiem drogi wrócić do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,