• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Test nowej odzieży

Niedziela, 17 października 2021 · dodano: 17.10.2021 | Komentarze 3

Sześć dni bez roweru to przez prace na dwunasta godzinę a dziś mało co małżonka by zajęła mi kolejny cały dzień ale się zlitowała i wskoczyłem w nową bluzę ROGELLI Essential a kurtkę SILVINI Gela wrzuciłem do kieszonki i ruszyłem do DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a nią do strefy przemysłowej w Kluczewie przez osiedle Lotnisko.Ledwo przejechałem trzynaście kilometrów i założyłem kurtkę bo dokuczał zimny wiatr i skierowałem się do Golczewa a po drodze mijałem pierwszych rowerzystów którym nie przeszkadza chłód.
Nowe odzież
Nowe odzież © strus

Z Golczewa dojechałem do Skalina a następnie przez Wierzchląd i Kunowo dotarłem na chwilę na DDR-kę w Zieleniewie z której odbiłem na MIedwiecko i drogą pożarową dojechałem do Cisewa aby tam zaliczyć "szufladę" do Wielichówka i zajrzałem w las na moment,grzybki są.
Okolice Cisewa
Okolice Cisewa © strus

Kolejny odcinek dzisiejszej trasy do jazda do Reptowa a następnie przez Niedźwiedź wjeżdżam na prawobrzeże Szczecina i zaliczam Zdunowo i Wielgowo gdzie mnóstwo grzybiarzy mijam po drodze i tą sama drogą wracam do Reptowa a następnie obieram kierunek na ścieżkę rowerową w Kobylance.
DDR-ka łączaca Zdunowo z Wielgowem
DDR-ka łącząca Zdunowo z Wielgowem © strus

Na DDR-ce spotyka bikera którego dziś cztery razy wyprzedałem i z nim przez chwilę do Morzyczyna dojechałem a dalej już solo do Stargardu wróciłem i niestety stwierdzam iż bluzy firmy Quest są lepsze od ostatniego nabytku :(

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,
Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.