Pierwsze chłody

Sobota, 27 listopada 2021 · dodano: 28.11.2021 | Komentarze 1

Po tygodniu pracy na dwunastą godzinę i dużej ochocie  na rower małżonka przy śniadaniu oznajmiła że może byśmy wyskoczyli do Szczecina na "Black Friday" ? Zgodziłem się pod warunkiem że najpierw zaliczę minimum kilometrów czyli 50 .Pojechałem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim a następnie DDR-ką do Golczewa przez Kluczewo.

W Golczewie odbijam na Skalin a następnie kieruje się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo aby nią pojechać do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę i po zaliczeniu wiaduktu na S10 jadę do Niedźwiedzia przez Kałęgę i obieram kierunek na Stargard zaczynając od Reptowa a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo i Miedwiecko wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie która wracam do Stargardu z małą szufladą w Lipniku aby zobaczyć o ile została utwardzona droga w kierunku wiaduktu nad S 10
Dziś testowałem nowe "gatki"termalne firmy "Leoshi" które miały być według opisu :oddychające, odprowadzające wilgoć, szybkoschnące, termiczne, wiatroszczelne, wodoszczelne  a okazało się że to wielka lipa.Miejsca które okrywały te gatki przy dwóch stopniach i przejechaniu 50 kilometrów były mokre i bardzo zimne aż mnie skóra szczypała,po prostu wyrzucone pieniądze w błoto.
DP36 w kierunku Miedwiecka
DP36 w kierunku Miedwiecka © strus
Koniec dobrej drogi w Lipniku
Koniec dobrej drogi w Lipniku © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,