• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Prawie jak wczoraj

Niedziela, 28 listopada 2021 · dodano: 28.11.2021 | Komentarze 0

Dziś wróciłem do bielizny "Brubeck" mimo że gatki są mocno zużyte i maja już trzy dziurki to dają nadal radę. Szkoda że teraz są dostępne tylko z wkładką a  inne jakoś nie wiem co wybrać
Dziś podobna trasa i pogoda tylko bardziej wilgotno a do Kluczewa dojechałem przez Witkowo Drugie a następnie przez Oś.Lotnisko pojechałem do strefy przemysłowej ale zahaczyłem tylko o jej fragment i ruszyłem do Golczewa.
Firma Kajima buduje nowy duży zakład pracy
Firma Kajima buduje nowy duży zakład pracy © strus
Jak wczoraj tak i dziś z Golczewa tą samą trasa docieram do Zieleniewa gdzie zjeżdżam na chwile na promenadę nad jeziorem Miedwie która jadę do Morzyczyna i wracam na DDR-kę którą docieram do Kobylanki aby od  razu skierować się na Reptowo.
Marina w Zieleniewie
Marina w Zieleniewie © strus
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Jak już dojechałem do Reptowa to jak wczoraj wydłużoną drogą wracam do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko a po drodze w końcu widzę pierwszego rowerzystę bo wczoraj było ich kilkunastu a dziś ledwie dwóch a ten drugi to już w Stargardzie gdy wróciłem z Zieleniewa przez Lipnik.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,