Pierwszy dzień wiosny ☀️

Sobota, 21 marca 2020 · dodano: 21.03.2020 | Komentarze 6

Dziś ciężko mi było się zebrać a obiecałem małżonce spacer po obiedzie więc postanowiłem zaliczyć tylko minimalny dystans a jak się uda to mały plusik.Wiedziałem że mocno wieje a pojechałem na południe gdzie drogi są można powiedzieć  w szczerym polu czyli będzie walka z wiatrem.Po zaliczeniu Oś.Pyrzyckiego wjeżdżam do Witkowa Drugiego i melduję się na ścieżce rowerowej którą jadę do Pierwszego Witkowa a dalej obieram kierunek na Dolice a po drodze zaliczam jeszcze Kolin i Morzyce.

W Dolicach zawracam i ta sama drogą wracam do Witkowa Drugiego ale jazda o wiele cięższa a najgorszy odcinek 5 km z Kolina do Witkowa Pierwszego nie dość że pod bardzo silny wiatr to na dodatek smród z pól witkowskich że aż kominiarkę naciągnąłem sobie na nos.Tak mocno wiała że jedna pani nie wyrobiła na zakręcie w Kolinie i skończyła na drzewie.

Gdy już dotarłem do Witkowa Drugiego wracam do domu wydłużoną drogą bo miałem jeszcze chwile czasu ,odbijam do Kluczewa w stronę Oś.Lotnisko a na rondzie kieruję się ścieżką rowerową do Stargardu przez Golczewo i Giżynek.

Pomnik żołnierzy armii czerwonej

Hiacynty w Golczewie

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Morzyca,Kolin,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.

| 10:50 niedziela, 22 marca 2020 | linkuj W sumie jednak wyszła wycieczka jednak większa niż minimalny dystans - jak to napisałeś - no i ten już wiosenne zdjęcia. Brawo Darku - miałem wrażenie, że nikt nie zauważy, że jeden dzień w moim kalendarzu pozostanie bez wpisu wycieczki, no ale tak bywa.
| 17:45 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Brawo za determinację.
| 16:50 sobota, 21 marca 2020 | linkuj W otwartym terenie dzisiaj dużo zimniej niż w lesie. Baba Jaga - super!
| 16:42 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Minimalny dystans, dobre, Ja jeszcze takiego w tym roku nawet nie zrobiłem :)
| 16:30 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Mogłoby być trochę cieplej.
| 14:53 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Hehehe, przy taki wietrze nie dziwota, że co niektórzy lądują na drzewie :)