Jezioro Dąbie

Piątek, 20 marca 2020 · dodano: 20.03.2020 | Komentarze 2

Wczorajsze ranne opady wybiły mi jazdę rowerem a później żałowałem że nie zaryzykowałem bo mogłem spokojnie chodź pięćdziesiątkę zaliczyć a tak zaliczyłem trzy filmy.Dziś zakupy na weekend ,śniadanie i kawka z małżonka a później każdy w swoją stronę ja na rower Iwonka do pracy.Dziś postanowiłem zobaczyć jak przebiega remont plaży miejskiej nad jeziorem Dąbie.Pierwsze kilometry to odwiedziłem dwie koleżanki w okolicy oś.Chopina a następnie ścieżką rowerową jadę do Motańca zaczynając od ronda 15 Południk  następnie po zaliczeniu kładki nad DK10 kieruje się do nowej drogi w Niedźwiedziu żeby dostać się do Zdunowa.

Hiacynt w Motańcu
Hiacynt w Motańcu © strus
W Wielgowie zaawansowane prace budowlane na Bałtyckiej że już nawet rowerem nie można przejechać że musiałem korzystać z chodnika a z powrotem pojechałem wydłużona droga aby ominąć ten odcinek trasy.Chwila moment i byłem już na kładce nad A 6 i kieruje się po zaliczeniu dwóch przejazdów kolejowych do ulicy Goleniowskiej na którą nie mogłem wjechać przez bardzo duży ruch aut - po kilku minutach zlitowano się nad mną i już bez problemów docieram do celu a tam niespodzianka.Spodziewałem się że na plażę nie wejdę ale chodź do nowej mariny ,a tam brak wejścia.
Plaża miejska nad jeziorem Dąbie
Plaża miejska nad jeziorem Dąbie © strus

Harcerski Ośrodek Morski w Szczecinie
Harcerski Ośrodek Morski w Szczecinie © strus
Zanim wróciłem na węzeł Dąbie pokręciłem ścieżkami rowerowymi w kierunku ronda Gryfa i Trzebusz aby wrócić do Zdunowa jak wcześniej pisałem wydłużonymi ścieżkami zameldowałem się na drodze do Niedźwiedzia.
Wiadukt nad A6
Wiadukt nad A6 © strus
Budowa stacji Szczecin Zdunowo
Budowa stacji Szczecin Zdunowo © strus
Pozostało wracać standardowa trasą którą wykonuje po pracy aby zaliczyć pięćdziesiątkę i na szesnastą być w domu czyli przejazd przez Reptowo i dojazd do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią do Grzędzic i na koniec po kiepskim asfalcie  do ostatniej DDR-ki z Żarowa do domu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Dabie,Wielgowo,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,