Po setkę.

Środa, 18 marca 2020 · dodano: 18.03.2020 | Komentarze 6

Kolejny dzień wolny od pracy i tak jak wczoraj ranek spędzony z małżonka a gdy szykowała się do pracy ja się wyszykowałem na rower a na pożegnanie usłyszałem że jak wrócę to mogę sobie po odpoczywać.Skoro brak prac zleconych przez Iwonkę pomyślałem że jak wiatr mocno nie będzie dokuczał to w końcu pora zaliczyć setkę.Ścieżką wzdłuż byłej DK 10 jadę do Kobylanki tam w bezpiecznym dla roweru miejscu kupuję Oshee i przez Bielkowo i Nieznań docieram do DDR-ki w Kołbaczu która jadę do Starego Czarnowa a następnie kieruje się do drogi wojewódzkiej numer 119 kierunek Pyrzyce i za jeziorem Będgoszcz odbijam na Chabowo które wita mnie pustym bocianim  gniazdem .
Chabowo - puste gniazdo
Chabowo - puste gniazdo © strus
Do zjazdu droga była OK teraz trzeba się pomęczyć z kiepskim asfaltem do samego Gardna z małymi przerwami zaliczając po drodze Babin,Parsów i Drzenin gdzie dla wiadomości Janusza gniazda również były puste a po polach biegały płowe lecz za daleko aby zrobić udane zdjęcie.
W dodze na Drzenin
W drodze na Drzenin © strus
W oddali płowe
W oddali płowe © strus

W Gardnie wjeżdżam na DW 120 i gdy po zaliczeniu ronda wspinam się nad S 3 z Zalando wyjeżdżają autobusy z pracownikami tych jadących w moim kierunku naliczyłem 24  a w przeciwnym nie widziałem musiały wyjechać jako pierwsze.Gdy już byłem na wojewódzkiej 120 to rozpoczęła się ta milsza część trasy czyli miałem za pomocnika wiaterek i wracam do Starego Czarnowa przez Żelisławiec,Kartno oraz Glinna w której odkryłem dojazd do jeziora Glinna które było widoczne dzięki braku liści na drzewach.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow)Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w.
ŻELISŁAWIEC (niem.Sinzlow)Kościół filialny p.w. NMP - Matki Kościoła z XIII w. © strus
KARTNO (niem.Kortenhagen)Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w. © strus
W Starym Czarnowie wjeżdżam na ścieżkę rowerową i jadę nią aż się skończy czyli do dzielnicy Szczecina - Śmierdnica gdzie wjeżdżam na DW 119 i kieruje się do Płoni na DK 10 i tak jak ostatnio przejeżdżam do krajówką aby łatwiej wjechać na drogę do Zdunowa którą dojeżdżam do stacji PKP i następnie kieruję się do asfaltowej drogi w kierunku Niedźwiedzia która mi się nie podoba bo jest wąska a z boku są głębokie rowy odwadniające.

"Smerf" w Zdunowie © strus
Droga do Niedźwiedzia
Droga do Niedźwiedzia © strus
Jadąc do Niedźwiedzia wiedziałem że prosto do domu nie mogę jechać aby zaliczyć 100 kilometrów trzeba było w Lipniku odbić na Żarowo przez Grzędzice a dojechałem tam przez Reptowo do ścieżki rowerowej w Kobylance a dalej już prosto.Na ścieżce z Żarowa do Stargardu duży tłok " świętych krów" czyli bardzo nieodpowiedzialnych rodziców nieinteresujących się co ich pociechy robią na drodze.
Zjazd do Żarowa
Zjazd do Żarowa © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,DW 119,Będgoszcz,Chabowo,Babin,
Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,