Takie tam.

Wtorek, 17 marca 2020 · dodano: 17.03.2020 | Komentarze 6

Wczoraj dowiedziałem się że przez korona wirusa mam przymusowe wolne do niedzieli co mnie zezłościło że rower sobie odpuściłem a dziś gdy małżonka szykowała się do pracy na drugą zmianę ja ubrałem się lżej bo założyłem bluzę i cieńsze spodnie na początek pojechałem przez Oś.Pyrzyckie do ścieżki rowerowej wzdłuż DW 106 i nią przez kolejne osiedle dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie z której wróciłem do Stargardu przez Golczewo i Giżnek skierowałem się do ścieżki rowerowej na Żarowo z której odbiłem na Lubowo i zamyślony przejechałem przez Rogowo w którym osiedlił się w zeszłym tygodniu bocian i przypomniałem sobie o nim dopiero gdy zobaczyłem puste gniazda w Poczerninie  ale za to wyszło słońce.Gdy opuściłem Sowno i byłem nad rzeką Ina dojrzałem bobra ale zanim się zatrzymałem i sięgnąłem po smartfona on wskoczył do rzeki i zostało tylko powalone drzewo.

Po krótkim pobycie na DW 142 zjeżdżam na wojewódzką 141 i jadę do Przemocze gdzie jak w zeszłym roku spotykam pierwsze kwitnące magnolie i jest to miejsce w którym zawracam i kieruje się w drogę powrotną.
Magnolie w Przemoczu
Magnolie w Przemoczu © strus

Wracam tą sama droga do krzyżówki na Poczernin a tam wybieram lepszy asfalt i jadę krótszą drogą do Żarowa przez Smogolice gdzie sprawdzam czas i postanawiam jeszcze trochę pokręcić chodź miałem zamiar na kilka kilometrów więcej ale w Grzędzicach spotykam kolegę z którym zbyt długo rozmawiałem a później szybko przez Lipnik do domu.
ŻAROWO (niem.Saarow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,