Tour de Miedwie

Niedziela, 15 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 4

Nawet nie opuściłem Stargardu a już poczułem jak wieje a miałem zamiar okrążyć jezioro Miedwie wydłużoną drogą rozpoczynając od dojazdu do Kluczewa przez Witkowo Drugie a następnie strefą przemysłową dostałem się do Warnic i obrałem kierunek na Obrytę przez Reńsko a po drodze zaliczyłem 5 km płyt i dróg gruntowych aby w końcu pojawić się na DW 106 której nie lubię i nadal walczę z silnym wiatrem który powodował drętwienie trzech palców u prawej dłoni że w Okunicy zatrzymałem się aby rozgrzać dłoń a później opuszczam na chwilę drogę wojewódzką aby odpocząć od wiatru i jadę do Ryszewa i Brzezin.

RYSZEWO (Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w.
RYSZEWO (Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w. © strus
Wracam na sto szóstkę i wjeżdżam do Pyrzyc aby na pierwszym skrzyżowaniu skręcić ku drodze wojewódzkiej numer 119 prowadzącej do Szczecina zaczynając od przejazdu przez Żabów kieruję się do Starego Czarnowa zatrzymując się na chwilę koło Białego Bawoła.
Droga wojewódzka 119
Droga wojewódzka 119 © strus
Przed Starym Czarnowim wyprzedza mnie duża grupa młodych bikerów na szosowych rowerach i niestety utrzymałem się z nimi tylko 2 km i odbiłem do wioski aby wjechać na początek ścieżki rowerowej prowadzącej do Szczecina ale ja jadę tylko nią do Kołbacza a następnie przez Nieznań i Bielkowa jadę do Kobylanki do ścieżki rowerowej.
Początek DDR-ki w Starym Czarnowie
Początek DDR-ki w Starym Czarnowie © strus
DDR-ka z Bielkowa do Kobylanki
DDR-ka z Bielkowa do Kobylanki © strus
Będąc już na głównej ścieżce rowerowej do Stargardu jadę nią do Lipnika a tam sprawdzam godzinę bo obiecałem że wrócę na 14,30
czas był dobry więc do Stargardu wracam przez Grzedzice i Żarowo a na mecie mam prawie kopie wczorajszego dystansu,różnica 10 metrów :)

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Reńsko,Obryta,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.