50-tka po pracy ☀️Bocian nr 2

Środa, 25 marca 2020 · dodano: 25.03.2020 | Komentarze 6

Przez wirusa zmieniono mi czas pracy na 7-15 przez to nie mogę się przestawić ale w końcu trzeciego dnia od razu po pracy prawie o 15.30 ruszyłem na szlak z myślą ile zrobić kilometrów żeby za późno nie wrócić do domu i wysłuchiwać że nie było ciebie cały dzień.
Ruszyłem na standardową pięćdziesiątkę zaczynając od dojazdu do ścieżki rowerowej w Grzędzicach przez DDR-kę na Żarowo a po drodze na polu spotkałem drugiego bociana po dwóch tygodniach od spotkania pierwszego w Rogowie.
Drugi bocian w 2020r.
Drugi bocian w 2020r. © strus
DDR-ka do Motańca aby skierować się przez Kałęge do Niedźwiedzia a dalej prosto nową drogą do Zdunowa z utrudnieniami przez prace budowlane wzdłuż drogi ale nikt nie miał do mnie pretensji że przeszkadzam.Dwie przeszkody z piachu od dwóch tygodni usunięte tylko jedna w Zdunowie przy wjeździe nadal istnieje przy której zawracam i jadę z powrotem do Niedźwiedzia.
Wjazd od Szczecina zablokowany
Wjazd od Szczecina zablokowany © strus
Po drodze postanowiłem zliczyć cały dystans ale gdy nadal będę pracował do piętnastej to chyba skrócę o 10 km aby więcej czasu mięć i współczuję wszystkim którzy tak pracują chodź najgorzej maja w sklepach.Wracam do Kobylanki na ścieżkę rowerową przez Reptowo i obieram kierunek prosto na Stargard.Mimo nowych restrykcji związanych z korona wirusem po drodze mijałem kilkunastu bikerów i ponad dziesięć osób biegających czego ostatnio nie widywałem, ale można to robić [Czy można wyjść pobiegać lub pojechać na rower? ]

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,