50-tka po pracy .

Czwartek, 26 marca 2020 · dodano: 26.03.2020 | Komentarze 4

Wczoraj koło dwudziestej dowiedziałem się że mam przyjść do pracy po staremu co mnie bardzo ucieszyło że będę mógł zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy i zostanie mi jeszcze sporo czasu do wieczora. Wyruszyłem tą samą trasą do Kobylanki co wczoraj zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo a po drodze zobaczyłem że jest zakaz wjazdu i wejścia nad jezioro Miedwie.
Zamknięta promenada nad jeziorem Miedwie
Zamknięta promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Z Kobylanki udałem się przez Reptowo i Cisewo do Wielichówka gdzie zawróciłem i skierowałem  się z powrotem do ścieżki rowerowej w Kobylance zaliczając jeszcze drogę w Cisewie w kierunku Zieleniewa gdzie chciałem zobaczyć postępy w budowie drogi przez las.

Budowa drogi z Cisewa do Zieleniewa
Budowa drogi z Cisewa do Zieleniewa © strus
Na koniec został tylko powrót DDR-ka do Stargardu.Dziś ubrałem się jak wczoraj ale słońce szybko się schowało za chmurami gdy dojechałem do Morzyczyna a wracając zaczął hulać zimny upierdliwy wiatr że lekko zmarzłem.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

T R A S A : 50-tka po pracy.

| 19:05 czwartek, 26 marca 2020 | linkuj Ciekawe czy nad Głębokie też zagrodzą wstęp. W sobotę od strony Wołczkowa stała policja i obserwowała. A nad jezioro w Stolcu już nie ma dojścia.
| 16:29 czwartek, 26 marca 2020 | linkuj U mnie pracy ni ma, dopóki granic nie odetkają..
| 16:10 czwartek, 26 marca 2020 | linkuj To miła wiadomość, że w pracy nic się nie zmieniło.
| 15:48 czwartek, 26 marca 2020 | linkuj Coraz więcej pozamykanych obiektów, ale to jeszcze mało w porównaniu do Chin - tam to ludziom spawano wejścia do domów, żeby nie wychodzili.