Piątek, 27 marca 2020 · dodano: 27.03.2020 | Komentarze 5

To już ostatnia w ty tygodniu rundka po pracy i w rekordowej temperaturze tego roku czyli plus czternaście stopni i tak jak ostatnie dwie pierwsze kilometry tą sama droga do Kobylanki zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo i przejazdu przez Grzędzice do kolejnej DDR-ki.W Grzędzicach zobaczyłem kolejnego bociana siedzącego w gnieździe ale gdy objechałem staw on sobie poleciał czyli sztuka nie zaliczona bo nie ma zdjęcia.Z Kobylanki tym razem odbijam na południe jadąc przez Bielkowo i Nieznań docieram do Kołbacza gdzie wjeżdżam na ścieżkę rowerową prowadzącą do Starego Czarnowa którą jadę tylko do pierwszego skrzyżowania bo tyle mi starczy aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy

Pora zawracać i ta sama drogą wracam do Lipnika a dalej z pominięciem Grzędzic i Żarowa jadę ścieżka rowerową do Stargardu.Pogoda super i ponoć taka sama ma być jutro a od niedzieli zima wraca :(

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,

| 20:04 piątek, 27 marca 2020 | linkuj Śmierdnica hehe
| 19:43 piątek, 27 marca 2020 | linkuj Niby cieplej dzisiaj, ale wiatr łeb urywał.
| 19:03 piątek, 27 marca 2020 | linkuj Tak, ja dzisiaj też miałam ciepło i odziwo bez wiatru koło godz. 17:00-18:00. Cud jakiś :)
| 17:04 piątek, 27 marca 2020 | linkuj U mnie w tym roku bywało już cieplej niż dniu dzisiejszym, choć wówczas było to..w nocy..
Fajny ten oznakowany szlak.
| 17:03 piątek, 27 marca 2020 | linkuj To w łykend bądą 50 - tki po przed pracą ?