Zdunowo po długiej przerwie

Sobota, 23 stycznia 2021 · dodano: 23.01.2021 | Komentarze 3

Zdunowo po długiej przerwie spowodowanej pracą na drugą zmianę od 11 stycznia z wolnym weekendem który przesiedziałem przez TV bo duże ilości śniegu uniemożliwiły mi jazdę na Speeder-rze a Viper ma uszkodzona lewa korbę której nigdzie nie mogę kupić bo są dostępne 170 mm a ja potrzebuje 175 mm.

Poszukiwana korba 175 mm
Wczoraj sprawdziłem prognozy na sobotę i okazało się że aby zaliczyć jakąś rundkę będzie trzeba rano wstać aby zdążyć przed intensywnymi opadami śniegu i tak pobudka ósma mini śniadanie i doprowadzenie roweru do użytku i szybka rundka do Zdunowa którą zaczyna od DDR-ki na Motaniec a następnie po zaliczeniu wiaduktu nad S 10 kieruję się przez Niedźwiedź do Zdunowa nową drogą dojeżdżam do stacji PKP i jak na razie bez żadnych opadów chodź radar w telefonie pokazywał już od Kobylanki że pada śnieg.

Poczekalnia na dworcu Szczecin Zdunowo
Poczekalnia na dworcu Szczecin Zdunowo © strus
Zawracam i tą samą drogą wracam do Niedźwiedzia a następnie standardowy powrót do ścieżki rowerowej w Zieleniewie czyli najpierw Reptowo gdzie zaczyna mżyć a następnie przez Cisewo w którym sprawdzam czy są już pierwsze przebiśniegi  bo w zeszłym roku już 16 stycznia były [ 16.01,2020r.] a dziś nawet listków nie było widać wiec nie było co fotografować.
Po zaliczeniu Dp 36 i Miedwiecka jestem ponownie na DDR-ce w Zieleniewie i gdy miałem ochotę na więcej mżawka zmieniała się w deszcz a na koniec już opady śniegu które uwieczniłem przez okno.
Tuż po zaliczonej rundzie
Tuż po zaliczonej rundzie © strus

Stargard,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,