Środa, 27 stycznia 2021 · dodano: 27.01.2021 | Komentarze 0

Wczoraj jeszcze DDR-ka do gminy Kobylanka po obfitych opadach śniegu w sobotę pokryta była mazią śniegową więc darowałem sobie jazdę a dziś syn jadąc do pracy poinformował mnie że drogą przejezdna na całym odcinku więc po pracy ruszyłem aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy rozpoczynając od jazdy DDR-ką do Zieleniewa gdzie odbiłem w kierunku Wielichówką jadąc przez Miedwiecko i Cisewo.
Wiadukt nad S 10 dla rowerów
Wiadukt nad S 10 dla rowerów © strus
Dojazd pożarowy 36,okolice Cisewa
Dojazd pożarowy 36,okolice Cisewa © strus
W Wielichówku na końcy asfaltu zawracam i kieruje się z powrotem do Cisewa a następnie po zaliczeniu Reptowa jadę do nowej drogi w kierunku Zdunowa w Niedźwiedziu gdzie tym razem od razu zawracam i przez Kałegę i Motaniec wracam do Reptowa.

Bałwan w Reptowie
Bałwan w Reptowie © strus
Tym razem nie wracałem do Zieleniewa standardową drogą przez Cisewo którą dziś już zaliczyłem ale skierowałem się do ścieżki rowerowej w Kobylance która była wolna od śniegu ale w centrum Kobylanki nie aż do sklepu Dino.
DDR-ka z Kobylanki do Morzyczyna
DDR-ka z Kobylanki do Morzyczyna © strus
Na koniec zostało mi 14 km drogi powrotnej do Stargardu gdzie w mieście skorzystałem z pustego chodnika aby nie stać w półkilometrowym korku na ulicy I Brygady i w końcu udało mi się pokręcić :)

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,