Czwartek, 28 stycznia 2021 · dodano: 28.01.2021 | Komentarze 2

Idąc wczesnym rankiem do pracy w opadach śniegu myślałem że nie uda mi się zaliczyć pięćdziesiątki  jak wczoraj ale okazało się że zapowiedzi opadów do dziesiątej godziny nie sprawdziły się a wiaterek zrobił swoje i drogi były przejezdne jak wczoraj poza jednym odcinkiem stresującym od Motańca do Kobylanki.Zanim wjechałem na wczorajszą rundę w Lipniku zaliczyłem Żarowo i Grzędzice i znowu w Zieleniewie skierowałem się przez Miedwiecko i Cisewo do Wielichówka z małym problemem na przejeździe kolejowym które jest oficjalnie zamknięte dla pojazdów od 25 stycznia do 01 marca.Gdy do niego dojechałem zobaczyłem tylko maszyny budowlane i dziurę która uniemożliwiała przedostanie się na drugą stronę ale jeden z pracowników powiedział aby poczekał trzy minuty i zasypią i będę mógł przejść na drugą stronę.
Okolice węzła Zachód
Okolice węzła Zachód © strus
Jeszcze chwila i będzie przejście
Jeszcze chwila i będzie przejście © strus
Zanim ułożą nowe tory będę chyba musiał sobie odpuścić tą trasę no chyba że kolega z pracy mieszkający przy tym przejeździe da znać że można z rowerem się przedostać bez problemów.
Po zaliczeniu Dp 36 i Cisewa robię szufladę do Wielichówka i przez Reptowa i Niedźwiedź jak wczoraj jadę do ścieżki rowerowej w Motańcu na której znajduję się przymarznięty śnieg po którym nie da rady się jechać a i na niby czarnych fragmentach czaiły się niespodzianki że aż nie udało mi się skręcić przed samą Kobylanką i wylądowałem w małej zaspie ale na szczęście miałem jednego buta wypiętego i zaliczyłem udana podpórkę.
Droga do Wielichówka
Droga do Wielichówka © strus

DDR-ka Motaniec - Kobylanka
DDR-ka Motaniec - Kobylanka © strus
Przez Kobylankę przejechałem szosą zamiast DDR-ką i ta samą drogą co wczoraj wróciłem do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,
Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.