• Temperatura -0.4°C

Piątek, 29 stycznia 2021 · dodano: 29.01.2021 | Komentarze 4

Trzeci dzień po pracy udało mi się zaliczyć pięćdziesiątkę i ostatni bo jutro do pracy na jedenastą więc nie będzie czasu na rower a dziś rundkę pojechałem trochę inaczej niż standardowo ale rozpocząłem tak samo od najstarszej DDR-ki do Zieleniewa gdzie na chwilę zjeżdżam na promenadę nad jezioro Miedwie a tam przy wodzie brak śniegu.
Morzyczyn - Amfiteatr i Speeder
Morzyczyn - Amfiteatr i Speeder © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Po powrocie na DDR-kę jadę do Kobylanki gdzie ścieżka rowerowa nadal jest nieprzejezdna aż do samego Bielkowa. Dopiero w Bielkowie od ulicy Leśnej jest czysto a później wjeżdżam na DW 120 którą jadę do Kołbacza przez Nieznań a tam kieruje się do Starego Czarnowa ścieżką rowerową która w 80% jest  przejezdna bez problemowo a na nie których odcinkach trzeba jechać slalomem.
DDR-ka łącząca Kobylankę z Bielkowem
DDR-ka łącząca Kobylankę z Bielkowem © strus
W oddali Kołbacz i Puszcza Bukowa
W oddali Kołbacz i Puszcza Bukowa © strus

DDR-ka łącząca Kołbacz ze Starym Czarnowem
DDR-ka łącząca Kołbacz ze Starym Czarnowem © strus
W Starym Czarnowie przy Dino zawracam i wracam prawie tą samą drogą do Stargardu co przyjechałem  z pominięciem promenady nad jeziorem Miedwie.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,